پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی تألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی تألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

دیدگاه تاریخی حسابداری
پیچیدگی اطلاعات در حسابداری مالی و گزارشگری
نقش تحقیقات حسابداری
اهمیت اطلاعات نامتقارن
مسئله بنیادی در تئوری حسابداری مالی
مقررات به عنوان واکنشی در برابر مسئله بنیادی
گزینش نادرست
خطر اخلاقی


قسمتی از متن:
پیچیدگی اطلاعات در حسابداری مالی و گزارشگری: محیط حسابداری بسیار پیچیده و چالشگر است. بدان سبب آن بسیار پیچیده است که محصول حسابداری چیزی جز اطلاعات نیست (یعنی یک کالای بسیار مهم و قدرتمند). یکی از دلیل هایی را که در مورد پیچیدگی اطلاعات ارائه می کنند این است که افراد، از نظر نشان دادن واکنش نسبت به آن اتفاق نظر کامل ندارند.
 دلیل دیگری را که برای پیچیده بودن اطلاعات ارائه می کنند این است که آنها کاری بیش از اثرگذار بودن بر تصمیمات فردی انجام می دهد. از دیدگاه اثرگذاری بر تصمیمات اطلاعات نه تنها بر تصمیمات بلکه بر بازار (مانند بورس و بازار نیروی کار مدیریت) نیز اثر می گذارند . از دیدگاه کارآیی و سلامت سیستم اقتصادی ، فعالیت سالم یا درست این بازارها اهمیت زیادی دارد. از این رو ، چالش پیش روی حسابدارن مالی این است که در یک محیط بسیار پیچیده و تحت فشارهای متضاد از جانب گروه های مختلف با منافع متفاوت (یا دارایی تضاد منافع) در گزارشات مالی بتوانند به حیات خود ادامه دهند و شاهد پیشرفت و شکوفایی خود باشند.


توضیحات:
کتاب تئوری حسابداری مالی تألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان، از جمله منابع مهم درسی رشته حسابداری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب می باشد که در حجم 22 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 9323 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:633 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل